duminică, 9 martie 2014

Sonic Racing Transformed Review: un joc de curse mai atractiv decât Angry Birds Go!

Ariciul Sonic nu e doar subiect de joc arcade în care alergam cu faimosul rozător pe câmpii, ci mai nou există şi un joc de curse cu maşini ce îl are pe Sonic drept personaj principal. E vorba aici despre un joc pentru mobil şi tableta, sub numele de Sonic Racing Transformed.

Acest titlu a fost testat de mine pe HTC One şi el vine direct de la creatorul lui Sonic, Sega. Titlul costă 1 dolar şi include toate personajele faimoase din universul Sonic, precum Tails sau Doctorul Eggman, dar şi personaje extra precum Wreck It Ralph. Aveţi la dispoziţie circuite dinamice în acest joc, astfel că veţi putea participa la curse pe apă, pe pământ şi în aer.

Vehiculele lui Sonic şi ale prietenilor săi se vor transforma din avioane în bărci şi maşini din nou, în funcţie de situaţie. Veţi putea face şi drifturi şi trebuie remarcat că acest joc ocupa destul de mult din cauza graficii sale high end: 770 MB. Grafică arata foarte bine şi surprinzător fizică şi mecanicile de joc sunt foarte bine puse la punct.

Cea mai mare problemă a acestui joc e controlul, astfel că joystickul care se poate muta oriunde pe ecran va rămâne uneori blocat atunci când zburaţi cu vehiculul transformat în avion. De-a lungul curselor veţi aduna şi tot soiul de arme, cu care veţi trage în rivali, inclusiv un roi de albine sau tot soiul de bombe şi capcane.

13 circuite va stau la disspozitie şi numeroase cupe şi provocări. Acest joc e peste Garfield Kart şi peste Angry Birds Go, când vine vorba de curse cu personaje animate simpatice. Senzaţia de viteză şi varietatea dată de transformarea maşinilor sunt aspecte atractive. Îi acord o notă de 9.2 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, ori de aici pentru iOS.