duminică, 9 martie 2014

Xiaomi Mi3S ar putea sosi cu un procesor Snapdragon 801

Următorul flagship de la Xiaomi ar putea fi modelul Mi3S, despre care aflăm câteva detalii astăzi. Se pare că el ar adopta procesorul Snapdragon 801, urmând exemplul lui Samsung Galaxy S5 şi Sony Xperia Z2.

Xiaomi Mi3S e subiect de zvonuri de puţin timp şi aparent va sosi cu mai multă memorie, un procesor mai rapid şi opţiuni variate de conectivitate. Terminalul va fi dotat cu 3 GB RAM, o cameră frontală de 8 MP şi o cameră de 13 MP in spate, plus suport LTE.  Mi3S ar putea apărea oficial în cadrul festivalului Xiaomi din luna aprilie, având un preţ de aproximativ 326 de dolari, ceea ce nu sună rău deloc.

Mi se pare interesant că nu avem nici o informaţie despre baterie sau display, iar între timp aflăm că la acelaşi festival vor apărea noile telefoane Hongmi şi un Xiaomi 3 de 5.5 inch. Noi încă aşteptăm o sosire oficială a brandului Xiaomi pe piaţa noastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu